Stort rør til legeplads?
Niels Kristian Jensen
2011-01-10 20:05:17 UTC
Hej,

jeg leder efter et stort rør til at lave en legeplads af typen jordbunke-
med-kravle-igennem-rør.

Hvor finder man noget i den stil? Mindst 50 cm i diameter, ca. 1.5 til 2
meter langt... ?

Mvh. NKJensen
Max
2011-01-11 07:07:32 UTC
Hej Niels
Post by Niels Kristian Jensen
Hvor finder man noget i den stil? Mindst 50 cm i diameter, ca. 1.5
til 2 meter langt... ?
Prøv en kloarkmester.
Mvh Max
Lars @pc.dk>
Jeg arbejder med sådanne rør til dagligt.
Max
2011-01-11 20:34:39 UTC
Hej Lars
Post by Lars @pc.dk>
Hvor i landet ?
Jeg arbejder med sådanne rør til dagligt.
Prøv at spørge Niels, det var ham der manglede et :)
Max
Lars @pc.dk>
2011-01-13 11:35:54 UTC
Post by Max
Hej Lars
Post by Lars @pc.dk>
Hvor i landet ?
Jeg arbejder med sådanne rør til dagligt.
Prøv at spørge Niels, det var ham der manglede et :)
Max.... jeg tror såmend du er den eneste der har et problem med min
lille fejl postning..

Niels Kristian Jensen
2011-01-12 21:09:27 UTC
Post by Lars @pc.dk>
Hvor i landet ?
Jeg arbejder med sådanne rør til dagligt.
Jeg har lige prøvet at svare til lcb og-så-videre på E-mail.

Byen er 2635 Ishøj - hvis jeg kunne få fat i en "stump" af et rør ville det
jo være smart.

Mvh. NKJensen
unknown
2011-01-11 20:56:58 UTC
[...]