Søges: Roust Brøndum Beton: Paletten 7 cm colormix (rødbrune) årgang omkring 1990-99
unknown
2010-09-13 18:07:09 UTC
Kender man mon nogen der står for at udskifte denne
type belægning, er jeg aftager til de gamle.

Skal udvide indkørslen, så det skal være denne type.
Farven (betonblandingen) er ikke magen til på de nye.

Behov 10-20 m2.

Mvh, Leif (7330)
unknown
2010-09-23 17:22:33 UTC
Post by unknown
[...]
Øv indtil nu............

Leif
Leif Neland
2010-09-25 15:45:30 UTC
Post by unknown
Kender man mon nogen der står for at udskifte denne
type belægning, er jeg aftager til de gamle.
Skal udvide indkørslen, så det skal være denne type.
Farven (betonblandingen) er ikke magen til på de nye.
Det er nok bare de gamle, der er falmet.
unknown
2010-09-26 10:23:13 UTC
Post by Leif Neland
Post by unknown
[...]
Næh, blandingen er en del anderledes.
Der er bl.a. skaller i mine og mere rød farve i de nye mv.
Mvh, Leif