Ø: Gamle gulvbræder
Erik Ginnerskov
2013-01-30 16:23:34 UTC
Jeg skal have lavet en løbebro på loftet. Til det formål skal jeg bruge
omkring 30 meter brædder med fer og not (10 centimeter brede ?) - helst ikke
over 3 meter pr. bræt, da det ellers bliver umuligt at få dem rundt om
hjørnerne fra hoveddøren og op gennem loftlemmen.

Vestftyn/østlige Trekantområdet.
--
Med venlig hilsen
Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk
John
Har du hørt om et stykke værktøj der hedder en sav?
Erik Ginnerskov
2013-02-22 21:08:18 UTC
Post by John
Har du hørt om et stykke værktøj der hedder en sav?
Ja, da. Men saver jeg lange brædder over, er der ikke fjer og not i enderne.
--
Med venlig hilsen
Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk
Erik Ginnerskov
2013-03-03 14:25:41 UTC
- helst ikke over 3 meter pr. bræt, da det ellers bliver umuligt at
få dem rundt om hjørnerne fra hoveddøren og op gennem loftlemmen.
Vestftyn/østlige Trekantområdet.
OK, er der så nogen, der har bræder, som jeg skal skære til i længden for at
få dem op på loftet?
--
Med venlig hilsen
Erik Ginnerskov