S: komplet fastnet installation m.gratis abonnement
Paul-J 2660Brøndby
2010-11-26 14:18:22 UTC
Ungerne gider kun bruge mobilen.
Derfor piller jeg vores fastnet installation ned.

Det er et gratis Viptel-no-fee abonnement. se nærmere på viptel.dk
Der er 50 kr tilbage på mit nummer. Køberen kan altså gratis afprøve det hele i nogle
dage.
Udstyret som er til salg:
Linksys IP-adapter (pt konfigureret til Viptel. Skal bare tilsluttes internet med medf.
RJ45 kabel)
1stk B&O 1400 telefon
2stk Danmark2 telefoner.
mange RJ11 ledninger. flere ældre vægtelefoner

Fungerer fuldstændig som almindelig fastnet + den fordel at du får komplette
opkaldslister ved at logge ind på viptel.dk

Pris 500kr afhentet i Brøndby
Paul-J 2660Brøndby
2010-11-28 09:37:44 UTC
Post by Paul-J 2660Brøndby
[...]
Svar helst pr email, da jeg kun kigger her 1 gang om md.
getpaul a get2net dk