Ø: Kontakt med kunde i BILTEMA
Bjarne Pedersen
2013-02-01 08:52:33 UTC
Jeg søger en person som vil gøre et indkøb for 75 kr. i Biltema (tråddyser
til svejser) og så sende dem til mig i en prøvekuvert.Jeg betaler
indkøb-porto og 50 kr til dig for ulejligheden.Jeg bor i struer
J W Nielsen
2013-02-01 15:26:31 UTC
Hej Bjarne...
Post by Bjarne Pedersen
Jeg søger en person som vil gøre et indkøb for 75 kr. i Biltema (tråddyser
til svejser) og så sende dem til mig i en prøvekuvert.Jeg betaler
indkøb-porto og 50 kr til dig for ulejligheden.Jeg bor i struer
- En lidt usævdvanlig forespørgsel!
Jeg skal arbejde i Sverige hele næste uge og kommer med garanti forbi et
Biltema (der er måske lidt at hente på kursen?).
Du kan kontakte mig på mail: jorgen at) 5nielsen.dk, hvis det har din
interesse...
Mvh Jørgen
Max
2013-02-01 15:26:42 UTC
Hej Jørgen
Post by J W Nielsen
Jeg skal arbejde i Sverige hele næste uge og kommer med garanti forbi
et Biltema (der er måske lidt at hente på kursen?).
Det er min erfraribg at de svenske Biltemaer er billigere end de danske,
og den i Malmø ligger lige inde til venstre når man kommer af broen
og er meget nem at komme til fra motorvejen.
--
Mvh
Max
J W Nielsen
2013-02-02 14:51:40 UTC
Hej Max
Post by Max
Det er min erfraribg at de svenske Biltemaer er billigere end de danske,
og den i Malmø ligger lige inde til venstre når man kommer af broen
og er meget nem at komme til fra motorvejen.
Kommer ret ofte i Sverige og min erfaring er den samme - og kombineret med
lidt på kursen, kan det være en udmærket forretning.
Biltema ligger jo rundhåndet spredt over hele Sverige, så der er gode
muligheder for at løbe på en.
Jeg skal via H-H ad E4 op til Dalarne og videre til Bollnäs og retur, så der
er masser:-)
Mvh Jørgen