Ruko Serie 600 (1500Kr) fejlkøb!
p***@gmail.com
2017-01-04 13:20:28 UTC
Ny og ubrugt købt på tilbud 500kr,
Kvittering medfølger, to cylinderlåse,1 postkasse lås og en hængelås, tre nøgler, nøglerne passer til både hængelås,hovdedøre(cylinder)
og postkasse lås

I original indpakning, nøgler i
uåbnet plastpose inde i kassen!

Cylinderne passer ikke i min dør, jeg
greb chancen for at spare 29500Kr, men Cylinderne passer ikke i døren!

Til salg for 1500kr kun ved afhentning,
prisen....altså jeg tjener på den, hvis nogen skal bruge en og det er et nødstilfælde, så har jeg en liggende, men jeg har mest lyst til at beholde den, hvis nu jeg bygger et hus på et tidspunkt, det var jo på tilbud jeg fik fat på den!

Mail: ***@gmail.com
SMS : 31421679

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-03-11 21:33:32 UTC
I kan betale i Bitcoins,Ethereum,Kontanter!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke