Foræres væk: Varmepumpe og brændeovn
Jan Vestergaard
2012-08-06 11:41:17 UTC
Vi overvejer at skrotte vores brændeovn, da vi stort set ikke bruger
den - så oladsen kan bruges til andre ting ;-)

Den fulgte med huset, som vi overtog 1994 - huset er bygget i 1978 - og
den KAN være derfra, men jeg ved det ikke - der er billeder på linket
nedenfor.

Vi har også en Panasonic Inverter varmepumpe, som vi ikke bruger mere -
den er ca 13 år gammel, men har ikke kørt de seneste par år - og burte
virke OK.

Bekrivelse og billeder nedenfor.

SKAL AFHENTES I HOLLERØD OG DU SKAL SELV PILLE DEM NED HVIS DE HAR
INTERESSE !!

Til gengæld er de gratis ;-)

Billeder her - her på siden:

http://www.jve.dk/salg05/salgdiv.htm

Jan

Email kan sendes via hjemmesiden - klik på postkassen ude til venstre.
--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard
Jan Vestergaard
2012-08-06 14:07:39 UTC
Post by Jan Vestergaard
SKAL AFHENTES I HOLLERØD
Øhh - den hedder altså Hillerød ;-)

Jan
--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard
Andersen [3650]
U got mail
Jan Vestergaard
2012-08-06 14:47:48 UTC
Post by Andersen [3650]
U got mail
Og den er besvaret.

Til andre interesserede kan jeg oplyse at spørgsmålet gik på om
varmepumpen også kan køle - det kan den ikke !

Det var noget med et statstilskud, man fik det år på betingelse af, at
den kun kunne varme og ikke køle

Så kølefunktionen er på en eller anden måde sat ud af drift.

Om den kan genoprettes ved jeg ikke.

Jan
--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard
Jan Vestergaard
2012-08-10 17:20:42 UTC
Post by Jan Vestergaard
Vi overvejer at skrotte vores brændeovn, da vi stort set ikke bruger
den - så oladsen kan bruges til andre ting ;-)
Da der ikke har været nogen respons her, så sætter jeg den til salg på
Qxl i stedet.
Post by Jan Vestergaard
Vi har også en Panasonic Inverter varmepumpe, som vi ikke bruger mere
DEN ER VÆK !

Jan
--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard