Skærehjul til glasskærer
KS
2011-03-16 15:34:00 UTC
Hvor får man sådan nogle i "løs vægt" eller i sæt ?

Mvh
KSor
unknown
2011-03-16 17:08:13 UTC
Post by KS
Hvor får man sådan nogle i "løs vægt" eller i sæt ?
Mvh
KSor
Jeg har selv ledt efter dem uden held hos de lokale
trælaster.

Bauhaus har en ny til ~50kr. Kender ikke kvali endnu.

Vil ellers tro Carl F. burde have dem fra Silberschnitt....

/Leif
Max
2011-03-16 17:13:39 UTC
Hej KS
Post by KS
Hvor får man sådan nogle i "løs vægt" eller i sæt ?
Har du prøvet sådan et sted som det her ?

http://www.interglas.dk
Max
Jan Vestergaard
2011-03-16 18:24:31 UTC
Post by KS
Hvor får man sådan nogle i "løs vægt" eller i sæt ?
Nu er du kommet i lidt forkert gruppe - dk.marked.privat grupperne er en
slags loppemarked til handel mellem private, og ikke til snak om handel
andre steder.

Men bortset fra det, så kan det vist ikke betale sig at lede for meget -
her er en ny med 6 skærehjul til under 20 kr:

http://www.e-vaerktoej.dk/shop/glasskaerer-m-6-48890p.html

Jan
Andersen [3650]
2011-03-16 18:56:52 UTC
Post by Jan Vestergaard
Men bortset fra det, så kan det vist ikke betale sig at lede for meget -
http://www.e-vaerktoej.dk/shop/glasskaerer-m-6-48890p.html
Nu er det jo med glasskærer som med så meget andet værktøj.
Man får hvad man betaler for. Så en glasskærer til en 20'er
vil jeg ikke spå en lang levetid. Der findes folk der hellere
vil have kvalitet i stedet for kvantitet, så jeg kan godt
følge folk der vil ofre tid og penge på at få noget godt.
Desværre kender jeg ikke et specifikt sted hvor de handler
disse sliddele, men jeg ville nok spørge en glarmester eller
to, om hvor de køber værktøj.
unknown
2011-03-20 09:51:30 UTC
Post by Andersen [3650]
Post by Jan Vestergaard
[...]
Der er ingen grund til at lede mere:

http://www.carl-ras.dk/e-shop/haandvaerktoej/glasvaerktoej/glasskaerer/loestskaerehjul/?rel=topsale

Eller her:
http://www.genbyg.dk/vinduesrenovering/vaerktoej/?view_prod=2650

endnu billigere her:
http://www.altimaskiner.dk/ads/brugt-silberschnitt-glasskaerer-med-til-salg_Jmk4MDQ2Mw.htm

http://www.kesa.dk/product.asp?product=1358

Hvis du hellere vil have den brede model:
http://www.oleh-lellinge.dk/glassk%C3%A6rer-da-435.aspx
(min egen favorit)

Der fåes ikke bedre glasskærer end Silberschnit....

Mvh, Leif
KS
2011-03-20 16:03:30 UTC
Post by Andersen [3650]
Post by Jan Vestergaard
[...]

Jeg HAR den brede Silberschnit og skal bare have et sæt nye skærehjul.

Men her er da rigelig med links - tak for det !

Mvh
KSor
Max
2011-03-22 08:59:12 UTC
Hej KS
Post by KS
Jeg HAR den brede Silberschnit og skal bare have et sæt nye skærehjul.
Hvor havde det været smart hvis du havde startet med at fortælle det.
Mvh Max
KS
2011-03-22 10:15:33 UTC
"Max" skrev i meddelelsen news:4d8864e0$0$23758$***@news.sunsite.dk...

Hej KS
Post by KS
Jeg HAR den brede Silberschnit og skal bare have et sæt nye skærehjul.
Hvor havde det været smart hvis du havde startet med at fortælle det.
--
Mvh Max
Det havde været ENDNU mere smart, hvis du læste EMNET og TEKSTEN i
min første post !

Mvh
KSor
Max
2011-03-22 10:25:14 UTC
Hej KS
Post by KS
Det havde været ENDNU mere smart, hvis du læste EMNET og TEKSTEN i
min første post !
Du mener i den post hvor du IKKE fortæller navnet på
den glasskærer du mangler hjul til ?

Ps: og lad så være med at svare under signaturadskilleren.

Mvh Max
KS