Bortgives: mikroPC'er til f.eks. IHC
Steen Suder
2014-03-08 14:15:27 UTC
(X-postet grundet den særlige "IHC-reference".)

Jeg har en flok tynde klienter i overskud hvis nogen kan bruge sådan nogen.

De er med stort held anvendt til IHC (version 1 controller med
serielport), hvor de installeres med f.eks. XP og IHC-software samt
noget fjernstyring a la VNC og så placeres i eller ved tavlen. Her
tilsluttes den med serielkabel. Det er noget billigere end en dedikeret
seriel-server.
De understøtter wake-on-lan og kan køre på en alm. lille netadapter på
12VDC/1A (hvis de udstyres med f.eks. et microdrive og lidt mere hvis
der isættes en 2½"-disk).

De står i 8260.

Anyone?
De ryger i genbrug om ganske snart, hvis der ikke er interesse for dem.

NB
Det er Lex CV860A og dermed ~500MHz Via Eden, *** passivt kølet ***.
Steen Suder
Lars Schaumburg-Müller
2014-03-08 18:03:27 UTC
Post by Steen Suder
[...]
Jeg sender lige videre til en kollega som for nylig har erhvervet lidt
seriel IHC, måske er han interesseret.

./Lars
Steen Suder
2014-03-08 18:12:52 UTC
Post by Lars Schaumburg-Müller
Post by Steen Suder
[...]
Jeg tager en fra, bare for tilfældets skyld.
Steen Suder
Klaus D. Mikkelsen
2014-03-08 19:44:01 UTC
Post by Steen Suder
Anyone?
De ryger i genbrug om ganske snart, hvis der ikke er interesse for dem.
Ja tak, jeg vil godt agere "genbrug", kunne godt bruge nogle sådan til
lidt "legeri".

Kan afhente i starten af næste uge.

Klaus
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk
Steen Suder
2014-03-08 20:07:59 UTC
Post by Klaus D. Mikkelsen
Post by Steen Suder
[...]
Hvor mange skal du bruge?
Steen Suder
Klaus D. Mikkelsen
2014-03-08 23:04:41 UTC
Post by Steen Suder
Hvor mange skal du bruge?
Resten af dem du ikke forærer væk til anden side ;-)

unknown
2014-03-08 20:18:42 UTC
Post by Steen Suder
Jeg har en flok tynde klienter i overskud hvis nogen kan bruge sådan nogen.
Kan du evt lokkes på posthuset , der er lidt langt til dig :)
--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/groups/biltosserne/
Steen Suder
2014-03-08 20:20:21 UTC
Post by unknown
Post by Steen Suder
Jeg har en flok tynde klienter i overskud hvis nogen kan bruge sådan nogen.
Kan du evt lokkes på posthuset , der er lidt langt til dig :)
Ja, men det koster ;-)

Hvor i landet snakker vi?
Steen Suder
Martin Lippert
2014-03-09 22:02:51 UTC
Post by Steen Suder
Anyone?
De ryger i genbrug om ganske snart, hvis der ikke er interesse for dem.
NB
Det er Lex CV860A og dermed ~500MHz Via Eden, *** passivt kølet ***.
Dem er jeg interesseret i. Hvor i landet bor du?
Martin Lippert
Klaus D. Mikkelsen
2014-03-09 22:37:39 UTC
Post by Martin Lippert
Hvor i landet bor du?
8260 - Det er Viby J - sydvestenden af Århus.

Steen Suder
2014-03-10 15:19:36 UTC
Post by Martin Lippert
Post by Steen Suder
[...]
Hvor mange kunne du tænke dig?

(Og Klaus har ret ;- )
Steen Suder
Steen Suder
2014-03-11 20:28:47 UTC
Post by Steen Suder
[...]
Hva' så - er I game? ;-)
De skal snart væk fra køkkenbordet...
Steen Suder
Klaus D. Mikkelsen
2014-03-11 21:17:57 UTC
Post by Steen Suder
Hva' så - er I game? ;-)
De skal snart væk fra køkkenbordet...
Du siger bare til, så kommer jeg og afhnter resten.

Fang mig på moppe(snabela)post6.tele.dk

Steen Suder
2014-03-13 20:01:07 UTC
Post by Klaus D. Mikkelsen
Post by Steen Suder
Hva' så - er I game? ;-)
De skal snart væk fra køkkenbordet...
Du siger bare til, så kommer jeg og afhnter resten.
Fang mig på moppe(snabela)post6.tele.dk
Fredag? De skal væk.
Steen Suder
Torben
2014-03-11 23:35:17 UTC
Post by Steen Suder
Post by Steen Suder
[...]
Jeg kunne godt bruge et par stykker, så vi har noget at lege med i OSAA
Kan hente i morgen formiddag eller aften efter kl. 18:00 hvis der er flere.
Torben
Steen Suder
2014-03-12 06:18:18 UTC
Post by Torben
Post by Steen Suder
Post by Steen Suder
[...]
Fint.
Du har skrevet din post 00:35 - hvilken dag mener du? ;-)

Efter 20 onsdag passer bedre.
Steen Suder
Torben
2014-03-12 08:20:43 UTC
Post by Steen Suder
Fint.
Du har skrevet din post 00:35 - hvilken dag mener du? ;-)
OK det var så i dag, havde ikke lige opdaget at tiden var smuttet fra mig
:-)
Post by Steen Suder
Efter 20 onsdag passer bedre.
Det passer fint. Ved nærmere eftertanke kunne jeg måske bruge én mere end de
2, er det OK?
Sender du en adresse til hvor de kan hentes - bare erstat .invalid med .com
/Torben
Steen Suder
2014-03-12 18:09:52 UTC
Post by Steen Suder
Efter 20 onsdag passer bedre.
Det passer fint. Ved nærmere eftertanke kunne jeg måske bruge én mere
end de 2, er det OK?
Sender du en adresse til hvor de kan hentes - bare erstat .invalid med .com
Så røg der tre der.
Steen Suder
Lars Peter Larsen
2014-03-13 07:32:09 UTC
Post by Steen Suder
Hva' så - er I game? ;-)
De skal snart væk fra køkkenbordet...
Jeg er interesseret i en eller to.
Jeg spurgte i den lokale EDR-afdeling men interessen var nærmest
negativ, dog tror jeg at den vender på et tidspunkt og så er jeg beredt ;-)

Jeg arbejder stadig på Dusager i Skejby, så afhentning på vej hjem fra
arbejde fredag aften eller en aften i næste uge.

Vi kan maile om det - Jeg har vist din adresse og telefonnumer et sted,
ellers omskriver du domænet i min returadresse til get2net.dk

/Lars
Steen Suder
2014-03-13 19:59:29 UTC
Post by Lars Peter Larsen
Post by Steen Suder
[...]
Lad os satse på fredag aften - de skal væk.
Steen Suder
Anders Sørensen
2014-03-12 19:56:15 UTC
Post by Steen Suder
[...]
Jeg kunne godt bruge 2.
Jeg kan afhente på fredag.
--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.
Ubegrænset online backup fra $6/mdr: http://kortlink.dk/livedrive/du38
Steen Suder
2014-03-13 20:00:10 UTC
Post by Anders Sørensen
Post by Steen Suder
[...]
Fredag aften er fin. Emailadressen skal ikke ændres.
Steen Suder
Steen Suder
2014-03-13 22:21:18 UTC
Post by Steen Suder
[...]
Alle heldige er orienteret, har afhentet eller lavet en aftale.
Steen Suder
15kw
2014-03-20 11:57:40 UTC
Post by Steen Suder
(X-postet grundet den særlige "IHC-reference".)
Jeg har en flok tynde klienter i overskud hvis nogen kan bruge sådan nogen.
Hejsa Steen
Dem kan jeg da nok godt bruge en eller to af,,,
--
Peteropfinder
Peter N. Petersen
Steen Suder
Klaus D. Mikkelsen
2014-03-20 15:27:26 UTC
Post by 15kw
Dem kan jeg da nok godt bruge en eller to af,,,
Det er for sent, de sidste blev udleveret i fredags :-)

15kw
2014-03-21 08:02:22 UTC
Post by Klaus D. Mikkelsen
Post by 15kw
Dem kan jeg da nok godt bruge en eller to af,,,
Det er for sent, de sidste blev udleveret i fredags :-)
Jeps... det kunne jeg så bare ikke se i dk.teknik.el hvor jeg svarede fra...
--
Peteropfinder
Peter N. Petersen
http://Peteropfinder.dk
jk
2014-03-20 13:47:13 UTC
On Sat, 08 Mar 2014 15:15:27 +0100, Steen Suder
Post by Steen Suder
[...]
Tak for tilbudet. Men det laver man i dag med raspberry pi. For under
500 kr.

mvh

John

P.S.
http://www.cooltronic.dk/raspberry-pi-board/raspberry-pi-model-b-512mb.html?gclid=CLj2_MWfob0CFcH2cgodlyoAag

https://www.modmypi.com/raspberry-pi-set-up-kits
Klaus D. Mikkelsen
2014-03-20 15:28:37 UTC
Post by jk
Tak for tilbudet. Men det laver man i dag med raspberry pi. For under
500 kr.
Det jeg skal bruge mine til, er svært at køre på en Pi.

Den ene skal erstatte min scanner PC (Win 98 lite), den anden skal køre
et DOS styringsprogram.