Søger matchende tæppe
Ulrik
2011-01-13 13:48:02 UTC
Hej

Jeg søger et tæppe, der matcher til MENUs "Sort Kontur" design. Se
eksempelvis http://royaldesign.dk/viewitem.aspx?ID=6665 - altså nogle
enkle sorte mønstre, der "svinger" sig på tæppet. Der kan godt være
enkelte elementer af andre farver.
Tæppet skal helst være et kelimtæppe eller lignende materiale.

Nogen bud?

På forhånd tak
Ulrik
Ulrik
2011-01-16 01:51:15 UTC
Post by Ulrik
[...]
Hov! Den skulle nok have været i dk.bolig i stedet. Det er den nu :)
Undskyld forstyrrelsen, men forslag modtages stadig gerne.

Ulrik
Jan Vestergaard
2011-01-16 13:59:55 UTC
Post by Ulrik
Hov! Den skulle nok have været i dk.bolig i stedet. Det er den nu :)
Undskyld forstyrrelsen, men forslag modtages stadig gerne.
Det kommer vel mest an på, hvad du ønsker ;-)

Hvis du vil købe et privat af en, der tilfældigvis har et liggende, så
er grupper her, da et OK sted.

Hvis du ønsker at få tip om, hvor det kan købes, så der flere
muligheder:

dk.fritid.hus-og-have, dk.bolig eller dk.forbruger

Jan