Til afhentning: Brugt MDF-plade 19 mm (brugt til reol)
webmaster
2009-11-12 11:17:03 UTC
Jeg har 20-30 stykker MDF-plade liggende, skåret ud i 30 cm bredde og
længder 1-2 meter. De har været brugt til en reol, men er for gode til
at smide ud. Kan afhentes efter aftale på 45829545.
Erik Ginnerskov
2009-11-12 14:10:03 UTC
Post by webmaster
Jeg har 20-30 stykker MDF-plade liggende, skåret ud i 30 cm bredde og
længder 1-2 meter. De har været brugt til en reol, men er for gode til
at smide ud. Kan afhentes efter aftale på 45829545.
Location?
--
Med venlig hilsen
Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk
Martin Petersen
2009-11-12 17:42:57 UTC
Post by Erik Ginnerskov
Post by webmaster
[...]
Jeg gætter på Birkerød. :)

- Martin
Post by Erik Ginnerskov
--
Med venlig hilsen
Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk
Erik Ginnerskov
2009-11-13 16:43:55 UTC
Post by Martin Petersen
Post by Erik Ginnerskov
Post by webmaster
Kan afhentes efter aftale på 45829545.
Location?
Jeg gætter på Birkerød. :)
Og hvis jeg så fortæller, at det første fire cifre i mit telefonnummer er
4494, hvor bor jeg så?
--
Med venlig hilsen
Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk
Martin Petersen
2009-11-13 16:57:02 UTC
Post by Erik Ginnerskov
Post by Martin Petersen
Post by Erik Ginnerskov
Post by webmaster
[...]
Jeg har ikke brugt "områdekoden" i nummeret. Blot lidt kreativ søgning på
google ved hjælp af nummeret. Han har haft andre annoncer, hvor Birkerød var
angivet.

Jeg er godt klar over at nummerportering har gjort det svært at placere et
hemmeligt nummer geografisk.

- Martin
Post by Erik Ginnerskov
--
Med venlig hilsen
Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk
Lars Arup
http://html-faq.dk
Erik Ginnerskov
2009-11-16 00:27:23 UTC
Post by Lars Arup
Post by Erik Ginnerskov
Og hvis jeg så fortæller, at det første fire cifre i mit
telefonnummer er 4494, hvor bor jeg så?
Herlev, nordvestlige Rødovre
Nej.
Post by Lars Arup
med mindre nummeret er porteret!
Det er det, Karsten kendte svaret.
--
Med venlig hilsen
Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk
Karsten Andersen
2009-11-13 21:27:38 UTC
Fri, 13 Nov 2009 17:43:55 +0100, skrev Erik Ginnerskov, på 17 linier,
Post by Erik Ginnerskov
Og hvis jeg så fortæller, at det første fire cifre i mit telefonnummer er
4494, hvor bor jeg så?
Et bud må være Gelsted
--
MVH Karsten
Horsens
Erik Ginnerskov
2009-11-16 00:25:36 UTC
Post by Karsten Andersen
Post by Erik Ginnerskov
Og hvis jeg så fortæller, at det første fire cifre i mit
telefonnummer er 4494, hvor bor jeg så?
Et bud må være Gelsted
Du har snydt, men svaret er korrekt. ;-)
--
Med venlig hilsen
Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk
Karsten Andersen
2009-11-16 06:30:44 UTC
Mon, 16 Nov 2009 01:25:36 +0100, skrev Erik Ginnerskov, på 15 linier,
Post by Erik Ginnerskov
Post by Karsten Andersen
Post by Erik Ginnerskov
Og hvis jeg så fortæller, at det første fire cifre i mit
telefonnummer er 4494, hvor bor jeg så?
Et bud må være Gelsted
Du har snydt, men svaret er korrekt. ;-)
Jeg har ikke snydt.
Jeg slog da bare dit navn og de 4 nummer op.
Derefter kom adressen og byen :-)
--
MVH Karsten
Horsens
Erik Ginnerskov
2009-11-16 11:38:11 UTC
Post by Karsten Andersen
Post by Erik Ginnerskov
Post by Karsten Andersen
Et bud må være Gelsted
Du har snydt, men svaret er korrekt. ;-)
Jeg har ikke snydt.
Jeg slog da bare dit navn og de 4 nummer op.
Derefter kom adressen og byen :-)
Det er da en joke, når jeg siger "snydt". Selvfølgelig er der flere
muligheder for at tjekke et nummers geografiske placering.

Man kunne for mit vedkommende også have kigget her:

http://hjemmesideskolen.dk/info/hvor.asp

Men pointen med mit oprindelige indlæg i denne tråd er, at det er en god ide
uopfordret at oplyse stedet, når man vil sælge noget. Sælger må formodes at
kende den oplysning og kan spare potentielle købere for detektivarbejde. Det
kan også få købere, der ikke kan finde ud af at detektere locationen, til at
reagere.
--
Med venlig hilsen
Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk
Andersen [3650]
2009-11-29 19:19:15 UTC
Post by webmaster
Jeg har 20-30 stykker MDF-plade liggende, skåret ud i 30 cm bredde og
længder 1-2 meter. De har været brugt til en reol, men er for gode til
at smide ud. Kan afhentes efter aftale på 45829545.
Hvis de stadig er i hus (og i nærheden) kunne de godt have
interesse. Kommer an på tykkelsen.
--
Med venlig hilsen

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark
Carsten Keller
2009-11-30 09:41:31 UTC
Post by Andersen [3650]
Post by webmaster
[...]
Mon ikke de er ca. 19 mm tykke :-)

Keller
Andersen [3650]
2009-11-30 14:46:59 UTC
Post by Carsten Keller
Post by Andersen [3650]
Post by webmaster
[...]
Man kan få dem fra 10mm og deropaf, så hvor du har dit fra er mig en
gåde. Men hvorom alting er så er de kørt på lossen.

Hauge
2009-11-30 15:35:46 UTC
Post by Andersen [3650]
Man kan få dem fra 10mm og deropaf, så hvor du har dit fra er mig en
gåde. Men hvorom alting er så er de kørt på lossen.
Men ikke i 19 mm, de er typisk altid 19 mm..

Hint: Se subjekt.

/Hauge
Andersen [3650]
2009-11-30 20:03:14 UTC
Post by Hauge
Post by Andersen [3650]
Man kan få dem fra 10mm og deropaf, så hvor du har dit fra er mig en
gåde. Men hvorom alting er så er de kørt på lossen.
Men ikke i 19 mm, de er typisk altid 19 mm..
Hint: Se subjekt.
Ja den er suset lige forbi glukkerne (røde ører)
Jeg var 112% focuseret på brødteksten og så som
ovenfor anført overhovedet ikke på subj. Sorry.

Hauge
2009-11-30 20:06:13 UTC
Post by Andersen [3650]
Ja den er suset lige forbi glukkerne (røde ører)
Jeg var 112% focuseret på brødteksten og så som
ovenfor anført overhovedet ikke på subj. Sorry.
Hehe, det er jo hvad der kan ske.. Det er sikkert sket for os alle på et
tidspunkt.

Mvh Hauge