HJÆLP
kim holm
2011-07-23 09:21:07 UTC
Jeg søger en glasskab/monter til modelmotorcykler hvis nogle ligger inde med
sådan en så høre jeg meget gerne fra jer

kim holm
pc-***@mail.dk
Hauge
2011-07-23 09:28:18 UTC
Post by kim holm
Jeg søger en glasskab/monter til modelmotorcykler hvis nogle ligger inde med
sådan en så høre jeg meget gerne fra jer
Prøv Ikea, men ellers prøv at gøre lidt mere ud af at lave en anelse
mere sigende emner, du har efterhånden skrevet en del "hjælp"-tråde i de
forskellige grupper.

Hvis du vitterligt er pc-doktor, så tror jeg også du gerne vil have
nogle lidt mere sigende info, når folk har problemer med deres computer.

Mvh Hauge
kim holm
2011-07-24 05:28:03 UTC
min tid som pc-doktor er desvære over for en del år side har blot beholdt
mail-adressen desuden så skriver jeg som jeg ser det behøver ikke mere eller
mindre dumme komentare
Mvh Hauge
Kim
2011-07-24 06:25:00 UTC
Hej
Post by kim holm
min tid som pc-doktor er desvære over for en del år side har blot beholdt
mail-adressen desuden så skriver jeg som jeg ser det behøver ikke mere eller
mindre dumme komentare
Og at du misbruger usenet er lige meget i din bog?

Jamen det er jo flot.
'Mvh', Kim [3000 Helsingør]
Hauge
2011-07-24 08:23:09 UTC
Post by kim holm
min tid som pc-doktor er desvære over for en del år side
Det tror jeg gerne, og er egentligt glad på eventuelle kunders vegne,
Post by kim holm
.. desuden så skriver jeg som jeg ser det behøver ikke mere eller
mindre dumme komentare
Tjaeh, du fik et svar, som du tydeligvis ikke fattede, og et råd, som du
tydeligvis heller ikke fattede.

Er du ikke bare det man populært kalder for et gammelt fjols, der skider
på alt og alle her?

/Hauge