K: Krydsfiner, stumper
Steen Suder
2011-05-09 21:25:00 UTC
Jeg søger nogle stumper fornuftigt krydsfiner i 15-16mm tykkelse.
Det skal bruges til en lille kasse på ca. 50 x 30 x 20 cm, så stumper
dertil er interessante.

Helst uden spor og gerne i fornuftig kvalitet. Udseende mindre vigtigt
(skal beklædes).

Hvad har du og hvad skal det koste?

Jeg afhenter kontant i Århus/Randersområdet.

NB
Jeg ved godt hvad en hel plade koster, men den vil jeg helst undgå at
købe, hvis en venlig sjæl har nogle stumper stående som alligevel bliver
smidt ud på et tidspunkt.
Steen Suder
Max
2011-05-09 21:44:28 UTC
Hej Steen
Post by Steen Suder
Helst uden spor og gerne i fornuftig kvalitet. Udseende mindre vigtigt
Hvis alt andet svigter, ja så kan jeg anbefale

http://www.gantrupbyggemarked.dk/

Der kan man finde rester af plader til små penge.
--
Mvh
Max
Lars Peter Larsen
2011-05-10 20:19:05 UTC
Post by Steen Suder
[...]
Prøvet om du kan finde det som rester fra savværket i f.eks. Bauhaus,
Silvan og XL-byg, eller en hvilken som helst tømemrhandel/byggemarked
hvor plader kan saves ud for kunderne? - Altså bortset fra at i
hvertfald den første butik tror at resterne også er af guld.

/Lars