Romadæk - teglrørs etage adskilelse, bære evne?
Petersen Michael
2010-09-02 16:25:17 UTC
Hej Ng.

Jeg bor i et hus fra 1958, der er fuld kælder, og etageadskillelsen er
udført med romadæk.
Jeg er nysgerrig efter at finde bæreevnen på den etageadskillelse, da jeg
går med tanker om at lægge klinker på det halve af gulvet i stueetagen,
hvilket vil medføre at jeg skal have hældt ca. 75 mm beton på - for at opnå
samme gulvhøjde som i det øvrige hvor der er trægulv, med strør oven på
romadækket.

Så.. Er der nogen der har en ide om hvor jeg finder ud af hvor meget vægt
jeg kan stable oven på det romadæk?
--
Med venlig hilsen
Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.
Max
2010-09-02 17:28:11 UTC
Hej Michael
Post by Petersen Michael
Så.. Er der nogen der har en ide om hvor jeg finder ud af hvor meget
vægt jeg kan stable oven på det romadæk?
Det her er en markedsgruppe, så prøv at stille dit spørgsmål
i gruppen dk.fritid.hus-og-have istedet.
--
Mvh
Max
Petersen Michael
2010-09-03 20:20:52 UTC
Post by Max
Hej Michael
Post by Petersen Michael
Så.. Er der nogen der har en ide om hvor jeg finder ud af hvor meget
vægt jeg kan stable oven på det romadæk?
Det her er en markedsgruppe, så prøv at stille dit spørgsmål
i gruppen dk.fritid.hus-og-have istedet.
Sorry - ramte forkert..