K: Maskinskruestik
Steen Suder
2012-01-14 21:17:17 UTC
Jeg er køber til en maskinskruestik, der skal bruges til min nye
søjleboremaskine.

Ikke noget voldsomt, men må gerne være lidt tung i det. Jeg forestiller
mig noget i retning 100mm kæber.

Jeg bor i Viby J.

Hvad har du?
Steen Suder
Lars Peter Larsen
2012-01-15 09:29:06 UTC
Post by Steen Suder
[...]
Har du prøvet hos Harald Nyborg i Tilst? - De koster kun 100 - 200,- kr

/Lars
Hauge
2012-01-15 10:08:21 UTC
Post by Lars Peter Larsen
Har du prøvet hos Harald Nyborg i Tilst? - De koster kun 100 - 200,- kr
De er desværre noget ubrugeligt skrammel, de kan holde ting, men kan
ikke bruges seriøst til holder når der skal bores bare lidt præcist.

Mvh Hauge