Skimmelsvampplet på 150 x 150 cm på ydervæg, på etageejendom
Flemming Rubini
2013-04-12 11:40:12 UTC
Jeg har bemærket et angreb af skimmelsvamp på en pudset ydervæg, en
meter over jorden og cirka 1,5 m gnage 1,5 m i omfang. Pudsen er senest
renoveret for tre år siden cirka. Muren får sol noget af eftermiddagen.

Af mulig rør der kan give problemer, kan jeg nedfalsstammen i stål måske
være involveret.
Nedfaldsstammen befinder sig i en tør kælder, på den anden side af
pletten, og den tykke kældermur.

Mine spørgsmål er: kan det afgive så megen kondens i murværket at der
optræder skimmel på den anden side af den tykke kældermur? Eller er det
en skade i pudsen som tillader vand at komme ind men ikke ud?
Flemming
Jan Vestergaard
2013-04-13 19:48:55 UTC
Post by Flemming Rubini
Jeg har bemærket et angreb af skimmelsvamp
Du spørger i en markedsgruppe til handel- er det fordi du vil sælge din
skimmelsvamp ?

En mere fornuftig gruppe ville nok være:

News:dk.fitid.hus-og-have

eller evt:

Jan
Flemming Rubini
2013-04-13 22:00:13 UTC
Post by Jan Vestergaard
Post by Flemming Rubini
Jeg har bemærket et angreb af skimmelsvamp
Du spørger i en markedsgruppe til handel- er det fordi du vil sælge din
skimmelsvamp ?
News:dk.fitid.hus-og-have
News:dk.bolig
Jan
Jeg kunne heller ikke forstå hvor det opslag var blevet af ... tak.
--
Flemming