G: Drivhus
Erik Ginnerskov
2013-12-22 17:30:38 UTC
Et 9,9 m² drivhus med polykarbonat"glas", fabrikat Juliana gives væk mod at
du selv piller det ned og kører det væk.

Der mangler et par plader til taget og en til gavlen samt bolte til at bære
dørskinnen, men de kan skaffes fra fabrikken (har snakket med dem).

Befinder sig på Vestfyn - 5591
Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk
P.G.Thomsen
2013-12-25 16:46:33 UTC
Post by Erik Ginnerskov
[...]
Hej Erik

Jeg er meget interesseret i at hente dit drivhus.
Det kunne blive den 27.-28. december eller efter nytår.
Per Thomsen
Christiansfeld 5.dk
Erik Ginnerskov
2013-12-26 18:25:41 UTC
Post by P.G.Thomsen
Jeg er meget interesseret i at hente dit drivhus.
Det kunne blive den 27.-28. december eller efter nytår.
27/12 dur ikke. Næste dag er OK. Efter nytår er OK

Kontakt mig privat på fornavn hos efternavn prik land
Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk
P.G.Thomsen
2013-12-27 08:48:57 UTC
Post by Erik Ginnerskov
Post by P.G.Thomsen
Jeg er meget interesseret i at hente dit drivhus.
Det kunne blive den 27.-28. december eller efter nytår.
27/12 dur ikke. Næste dag er OK. Efter nytår er OK
Kontakt mig privat på fornavn hos efternavn prik land
Hej igen
Jeg trækker mig igen og beklager ulejligheden.
Jeg er alligevel ikke interesseret.
--
Per Thomsen
Christiansfeld
www.albin25.dk
Erik Ginnerskov
2013-12-29 19:05:08 UTC
Post by Erik Ginnerskov
Et 9,9 m² drivhus med polykarbonat"glas", fabrikat Juliana gives væk
mod at du selv piller det ned og kører det væk.
Så er det væk
Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk