Grave / bore 2,5 meter dybt hul Ø 30 cm ??
Petersen Michael
2010-03-27 12:12:22 UTC
Hej Ng.

Hvor finder jeg egnet værktøj til at kreere et 2,5 meter dybt hul 30 cm i
diameter?

Jeg har kigget på CH udlejning og ud over at man kan leje et bor til at
montere på en Caterpillar, et bor hvor længden ikke er oplyst. Så ser jeg
ikke mange muligheder..

Alm. pælebord er typisk 80 - 100 cm lange, så de sidste 150 - 170 cm i
dybden bliver et problem.

Hvad gør andre?
Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.
Petersen Michael
2010-03-27 12:22:19 UTC
Post by Petersen Michael
[...]
Hmm... det var egentlig ikke meningen min post skulle havne her, på den
anden side, vil jeg gerne erhverve egnet værktøj..