Akkumuleringstank
John
2012-11-09 22:03:20 UTC
Nogen der ligger inde med sådan en karl i det
sydlige Jylland.

ps ikke gammel olietank
--
Mvh John
www.wordpresstema.dk
Lars Peter Larsen
2012-11-10 15:27:11 UTC
Post by John
Nogen der ligger inde med sådan en karl i det
sydlige Jylland. ps ikke gammel olietank
Kan en almindelig palletank ikke bruges hvis det er til at "accumulere"
regnvand?

Ellers må du forklare lidt nærmere hvad det er du vil.

/Lars
John
2012-11-10 15:49:40 UTC
Post by Lars Peter Larsen
Kan en almindelig palletank ikke bruges hvis
det er til at "accumulere" regnvand?
Ja skulle nok have sagt det er til varmeanlægget,
så den skal helst være trykprøvet.

Altså lagre varmt vand så fyrring med træ gøres
mere rationelt.
--
Mvh John
www.wordpresstema.dk
Lars Peter Larsen
2012-11-11 13:16:52 UTC
Post by John
Ja skulle nok have sagt det er til varmeanlægget,
så den skal helst være trykprøvet.
Det anede mig. ;-)Men er der så ikke noget med at sådan en også skal
være typegodkendt? Det kunne være muligt at finde en syd for stregen
hvis ikke en typegodkendelse spænder ben.

Jeg kan ikke hjælpe dig med en brugt varmetank men der er masser af
hjælp og rådgivning at hende i dk.teknik.energi hvis du skal ud at kigge
efter en nu tank. Den bør jo være rimeligt sioleret hvis den ikke også
skal varme fyrrummet op.

/Lars
John
2012-11-11 18:13:14 UTC
Post by Lars Peter Larsen
Det anede mig. ;-)Men er der så ikke noget med
at sådan en også skal være typegodkendt?
Nej ingen krav til beholderen kun til kedlen.
Med mindre det er lukket system hvilket mit ikke
er.
jeg har åben ekspansion.

Masser bruger gamle olitanke.
Post by Lars Peter Larsen
men der er masser af hjælp og rådgivning at
hende i dk.teknik.energi
super jeg checker gruppen af.
--
Mvh John