K: Vakuumforsegler/vakuumpakker
Steen Suder
2012-02-05 11:53:04 UTC
Jeg er køber til en vakuumforsegler/vakuumpakker til privat køkkenbrug.
Automatisk eller manuel.

Jeg kan tilbyde afhentning i dele af Østjylland.

Hvad har du?
Steen Suder
Hauge
2012-02-05 12:10:42 UTC
Hej
Post by Steen Suder
Jeg er køber til en vakuumforsegler/vakuumpakker til privat køkkenbrug.
Automatisk eller manuel.
Kik i din lokale Lidl, de har før haft sådan en fin dims til omkring 150
kr., og den fungerer fortrinligt.

Ellers vent, de får den igen, diverse danske webshops sælger dem til
600-800 kr., bare fordi de kalder sig noget med "grill" eller "vildt" i
firmanavnet.

Kommer du over grænsen efter bajere, så findes de også der, til omkring
et par hundrede.

Mvh Hauge
Hauge
2012-02-05 12:14:27 UTC
Post by Hauge
Kik i din lokale Lidl, de har før haft sådan en fin dims til omkring 150
kr., og den fungerer fortrinligt.
Fandt denne video om pakkeren:

Mvh Hauge