K: Rørbukker til Ø12mm (evt. lån/leje/bytte)
Steen Suder
2013-01-19 21:19:37 UTC
Jeg er interesseret i en alm. håndrørbukker til Ø12mm bløde kobberrør.

Den skal kun bruges til et lille engangsprojekt, så jeg er meget
interesseret i at kunne låne/leje eller evt. bytte i stedet for at købe.

Randers/Århus/Odder-området er mest interessante.

Hvad har du?
Steen Suder
Hauge
2013-01-19 21:26:23 UTC
Post by Steen Suder
Jeg er interesseret i en alm. håndrørbukker til Ø12mm bløde kobberrør.
Hvis alt går galt, så er det her en mulighed:
http://www.harald-nyborg.dk/p6462/blikkenslager-vaerktoejskuffert

Mvh Hauge
Steen Suder
2013-01-19 21:47:38 UTC
Post by Hauge
Post by Steen Suder
Jeg er interesseret i en alm. håndrørbukker til Ø12mm bløde kobberrør.
http://www.harald-nyborg.dk/p6462/blikkenslager-vaerktoejskuffert
Tak!
Havde søgt hos HN, men ikke lige på "BLIKKENSLAGER VÆRKTØJSKUFFERT" eller
"rørbøjetang" ;-)

Usenet... gotta love it!
--
Steen Suder