K: Bøgetræ
Steen Suder
2011-07-21 20:20:07 UTC
Jeg søger en "slat" bøgetræ til et hobbysnedkerprojekt.
Det kan være mindre kævler, planker, brædder, afskæringer eller lign.
Det kan være "brugt" træ.

Det skal være så tilpas tørt at det kan limes, hvorfor det nok heller
ikke skal være "alt for sæbebehandlet".

Jeg flækker, saver og høvler selv.

Jeg forestiller mig en gennemsnitlig længde på ca. 80cm og en "tykkelse"
på 5cm eller mere. Sidste mål gerne ca. 3cm eller mere.

Farve og sortering betyder absolut mindre.
Det skal være uden for mange skader eller revner.

Mængde er noget i retning af et bagagerum eller en hobbytrailer.
Jeg afhenter i Østjylland og afregner kontant.

Dette er en oplagt mulighed for at komme af med din bunke af stumper.

Hvad har du?
Steen Suder
Steen Suder
2011-07-23 21:44:17 UTC
Post by Steen Suder
[...]
Jeg kan også bruge eg, ahorn og/eller ask.
--
Steen Suder