Pudse badeværelsesvægge
Finn
2009-12-29 16:16:29 UTC
Jeg søger info omkring hvad man kan pudse et gammelt badeværelse op med,
så jeg kan male væggene. På væggene er der fliser og jeg kunne godt
tænke mig at pudse ovenpå de gamle fliser, men hvad skal jeg bruge til
det. Det må gerne blive lidt rustikt.
Stig Rasmussen
2010-01-04 21:35:20 UTC
Post by Finn
[...]
Hvis fliserne ikke lyder hule kan du gøre følgende:
tandspartle fliseklæb på LIP el lign
puds med maxit reparationsmørtel som blandes med vand.
maling højglans afvaskelig godkent til vådrum.
Dennis Bo Bank
2010-01-05 17:42:14 UTC
Det nemmeste er at spartle med vådrums sandspartel oven på fliserne dernæst
bruge struktur malig som ligner at er blevet pudset.

fik tippet af en gammel maler, og det virker fint det er nu 5 år siden jeg
gjorde det og det holder endnu....