Hvordan kommer jeg billigst på boligsiden.dk
P.N.
2009-11-16 11:08:09 UTC
Jeg overvejer at sælge mit hus, men det er meget nemt at blive snydt af
mæglere der tager overpriser på boligannoncer. Jeg har set
www.bolighandel.dk der er gratis, men igen boligsiden.dk skulle være nr.1
da
90% af de der søger bolig kikker forbi der. Jeg har set robinhus.dk der
tager 25.000 kr for et salg, men en ven har fortalt mig at der nu findes
billigere alternativer til robinhus.dk hvor prisen samlet skulle kunne helt
ned på 4-5000 kr for en boligannoce. Er der nogen der hvad de firmaer
hedder.
Jan Vestergaard
2009-11-16 17:58:55 UTC
Post by P.N.
Jeg overvejer at sælge mit hus, men det er meget nemt at blive snydt af
mæglere der tager overpriser på boligannoncer.
Et tip kunne være at spørge i en mere relevant gruppe.

Dk.marked.privat-grupperne er til handel mellem private - og kun til
handel, der foregår her i gruppen.

Snak om handel andre steder kunne være relevant i:

news:dk.bolig (vedr. handel med boliger)

news:dk.forbruger (handel og forbruger spørgsmål i alminelighed)

Jan